maanantai 10. syyskuuta 2012

Tiskausta ja tihutöitä

Huh kuinka minä olen väsynyt! Marre on ollut pari päivää leikki-tuulella ja eihän minua tarvi kahdesti pyytää. Minullehan maistuu leikki aina! miksihän Marre ei halua koko aikaa leikkiä? Minulla kävi vähän aikaa sitten ihmis-vieraita ja he toivat minulle uuden lelun. Se oli kivaa, sillä vaikka minulla on paljon leluja nillä on ikävä tapa mennä piiloon. Mami vaihtoi eilen lakanoita nukkumapaikasta ja siellä piileskeli neljä lelua. Outoja ovat.
Olen opetellut tiskaamaan, mutta kukaan ei kannusta. Mami kieltää ja Marre ei ymmärrä miksi minusta on kiva leikkiä lätäkössä vaikka tassut kastuvat.








Muutenkaan en saa tehdä ikinä mitään (niinkuin se oikeasti minua estäisi)! Ensin sanotaan että pidä blogia, mutta sitten ei päästetä näppäimistölle. Jos jotain putoaa aina valitetaan. Pesä on täynnä tavaroista roikkuvia häntiä ja jos yhtä vähän puree, niin heti haukutaan. Minulla on tyylsäää!!!! Taidan mennä kiusaamaan Marrea, jos se vaikka alkaisi painimaan minun kanssa
ohggggggggjkophiohiohiohiohiohiohiohiohiohiohioxc (Nekun itsensä kirjottamaa)

2 kommenttia:

  1. Voi pientä, ei ole helppoa olla kissana. Kiitos terveisistä, välitän ne Neitolle, Nannille ja Tipille. Ne ovat jo niin vanhoja ja laiskoja, etteivät viitsi kirjoittaa. Sylissä makaavat, ken ensin siihen kerkiää.

    VastaaPoista
  2. Siinä se johon pätkä näkyy. Uusi on jo postissa, niin että olepa kisuliini varovainen sen kanssa.

    VastaaPoista