torstai 31. tammikuuta 2013

JEMMARI

Mami kyselee koko ajan, että Nekku; missä on hammastahna, Nekku; mihin olet laittanut meikkivoiteen? En minä voi mitenkään muistaa!
Ja koko höpötys vaan sen takia, että etsiessään meikkiään Mami löysi nukkumapesän alta tyhjän paperirullan, kaksi hyvin raadeltua täyttä paperirullaa ja rasiallisen kirsikkatomaatteja...
Minusta on hauskaa kun Mami meikkaa. Menen istumaan vesilaatikon tai pesukoneen reunalle ja katselen ja sieppailen tavaroita. Mami meikkaa aina minutkin. Silittelee karvaisella sudilla naamaani.
Minulla on kuulemma niin kauniin väriset kasvot, ettei väriä tarvi lisätä ollenkaan.
Eilen minulle ja Marrelle tehtiin molemmille manikyyrit. Minulle se tosin tehdään melkein joka viikko, sillä minulla on "neulanteävät kynnet", mutta nyt Marrellekin tehtiin. Olemmehan hienoja kissaneitejä ja kaipaamme luxusta.
Olemme koko ajan reippaampia ja reippaampia, sillä valo lisääntyy ja Kevät lähestyy. Jopa minä tiedän Kevään. Se on jännittävä, mutta en oikein tiedä miksi ja miten. Varmaan se selviää!
Miksi minut herätettiin?

2 kommenttia:

  1. Nekku näyttää jo isolta kissalta. Mitähän se aikoi tehdä kirsikkatomaateilla? Ei vissiin syödä?

    VastaaPoista
  2. Nekkukin haluaa omassa pesässään olevan hyviä tavaroita, koska hän on huomannut, että mamillakin niitä on. Niin ja tytöt haluavat olla kauniita... kissatytötkin :-)

    VastaaPoista