sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

NEKKU-TÄTI

 

Varmaan arvaattekin, että olemme palanneet kotiin. Minusta oli niin mukavaa kävellä ruohikolla. Ja kerran alkoi sataa! Me villiinnyimme täysin.mikä

Ja miten paljon olikaan tilaa juosta! Otin nopeita spurtteja ja Lili-koira lähti kilpaan. Jos tila loppui se sai kiinni, ellei. minä voitin!! Voitin myös Marren!! Se oli minusta hauskaa, sillä en minä muuten sitä voitakkaa.

meno

Mamilla oli kumma päähänpinttymä kissasta puussa. Mutta kun minä en ole poika, eikä minua ne paloautot kiinnosta, en lämmennyt ajatukselle. Yritä sitä neuvotella ihmisen kanssa. Mami yksinkertaisesti ripusti minut puuhun, käski poserata ja alkoi ottaa kuvia.

puussa

Sitten tuli ilta, milloin Mami alkoi laittaa tavaroita kassiin ja tiesinhän minä mitä sellainen tarkoittaa. Taas häkkiin. Minua alkoi hermostuttamaan aivan kamalasti ja kun minulla on asiaa sanon sen myös. Kovaa. Usein. Taisinpa kertoa tuntojani koko illan. Ja yön. Ja seuraavan aamun. Aamulla Mami heitti meidät ulos purkamaan energiaa, se taisi haluta minun olevan vähän aikaa hiljaa. Tavallisesti meidät joutui pyydystämään ja kantamaan sisään, mutta kun Mami kantoi Marrea minä kipitin tiukasti perässä.

laukunvartiat

Olen varmaan ennenkin valittanut, että ihmistä on välillä aivan toivotonta saada ymmärtämään helpointakaan asiaa. Lisäksi niillä on aivan surkea muisti. Yksinkertaisesti pelkäsin, että jos en vartioi ja muistuta, minut voidaan helposti unohtaa!

Minusta on hauskaa käydä kylässä, mutta haluan kuitenkin mieluiten olla omassa pesässä oman lauman kanssa. Junamatkalla oltiin niin väsyneitä, että nukuttiin kaikki.

Mamin äänilaatikkoon tuli viesti, että olisi kolme pikku-Nekkua kotia vailla. Minusta oli tullut täti!! Pilkku-siskohan on leikattu, mutta minulla oli Emo-Pesässä toinenkin sisko. Sen ihminen oli luullut sitä pojaksi, kunnes se oli pyöräyttänyt kolme suloista poikasta!! (Tuohan on niin klassinen juttu, että sitä on vaikeaa uskoa todeksi… Heh heh heh…) Eikö tuo jo osoita. että olin oikeassa kun muistuttelin, että minua ei saa unohtaa.                                                                                                        
nukkupesä

Siis jos ihmiset eivät osaa katsoa hännän alta, ainahan meiltä voi kysyä… Minä ainakin olen aina tiennyt että minulla on Emo-sisaruksina kaksi siskoa ja veli. Hei hetkinen, Kakaralta otettin poika-pallot pois. Onko se nyt sitten sisko vai veli???

No, minä otan torkut ja mietin asiaa sitten.


tiellä

2 kommenttia:

  1. On sinusta kehkeytynyt komea neito. Aivan sykkyyn ottaisin, jos se mahdollista olisi. Lomat ovat kivoja, mutta koti paras. Hienoa kun osaatte matkustaa junassa. Jos meidän kollukat laitettaisiin häkkiin ja junaan, niin luulen, että seraavalla pysäkillä saisimme kokeilla muuta kulkuneuvoa, niin kovan metelin nämä nostaisivat :-DD

    VastaaPoista
  2. No jo on kummallista, kun mun kommentit eivät pysy!! Olen jo kahdesti yrittänyt, eikä niitä näy!!
    Hassu juttu se poikasten pyöräyttäminen!!

    VastaaPoista