tiistai 23. heinäkuuta 2013

PISSAHOUSU

nekku

Olen huomannut ettei elämä ole pelkkää kehräystä ja auringonpaistetta. Minulla on ollut riita Mamin kanssa. Oikeastaan kaksi riitaa.
Nukkumapesän päällä on paljon pehmusteita ja tämän nimi on “päiväpeitto”.

IMG_0908

En oikein tiedä miksi, mutta minulla on kauhea pakko välillä kuopia sitä ja kaksi kertaa minulla on tullut pissa! Eka kerrasta en enää muista ja Mami nukkui, mutta toisesta kerrasta Mamikin voi todistaa etten minä AIKONUT pissiä!!! En edes istunut!! Pissi vaan tuli, valui pitkin jalkoja ja häntää. Silti Mami oli vihainen… Kyllä me sovittin pian. Olin kuitenkin surullinen ja tässä kuvassa Marre halailee lohdutukseksi ja on pessyt minut kunnolla. Korvakin on vielä nurinnarin.
Mami aikoo alkaa peseen hiekkalaatikkoa useammin ja leikittään vielä enemmän.marre En oikein tiedä miten ne riitaan liittyvät, mutta en minä valita. Minä en ole koskaan oikeen tykännytkään kun hiekkiksestä otetaan vain kakat ja pissapaakut pois. Minun mielestä on paljon parempaa kun se pestään ja laitetaan kokonaan uudet hiekat. Niitä on meistä molemmista oikein kiva kuopia. Meillä on ihan kilpailu kumpi ehtii ensin ja välillä istutaankin vierekkäin. ja leikkihän minulle kelpaa aina!!!!! Marrella on hassu tapa syödä. Se ottaa suun täyteen raksuja, menee jonnekkin, sylkäisee ne pois ja syö yksitellen.
Marrella on vihdoin kunnon häntä! Ne jotka lukivat eka kertomukseni, siis siitä kun muutin kotiin, naureskelin siinä, että Marrella on ihan luiru häntä. Se kun nyppi suruissaan siitä karvat kun sen isosisko ja kasvattaja menehtyi. Nyt se on vihdoin taas täydellinen, hännänpäätä myöten.

3 kommenttia:

  1. No onpa kumma juttu! Miten se pissa vahingossa tulee? Mutta kiva kuitenkin, että Marrella on häntä. Äkkiäpä se kasvoi, viimeksi se oli vielä ohut!

    VastaaPoista
  2. Tiedäthän sinä Nekku, että ihmisen kanssa tulee välillä riita. Ei ne kuitenkaan niin vakavia ole, ettei niistä selviä ja pieni murhehan se pari pissaa on elämässä. Sinulla on kuitenkin niin hyvä Mami, kuten itsekin sanoit: ei kannata pienistä valittaa :-)

    VastaaPoista