sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

PIPI
En ole voinut kirjoittaa, kun meidän netti on ollut känkkäränkkä. Mami laittoi eilen koko masiinan sitten paapimaan ja nyt toimii. Tai sitten syynä on se ettei siellä ole ketään muuta. Mami nukkuu taas hassuihin aikoihin, eilen nukahti ennen iltaleikkiä ja heräsi ennen lintuja. Meillä menee Marren kanssa vuorokausirytmi sekaisin kun joudumme heräämään kesken unien.
Täytyy uskoa ettei tähän saa kuvia mukaan. Tyhmä blogger.
Mutta mami lähetti meidän kuvia telkkariin. Avalla on kissaviikko ja Mami laittoi sinne kesäkuvia, yhden jossa minä pörrötän, sitten sellaisen missä olemme Marren kanssa katsomassa pihallaa kukkia ja vielä semmoisen missä kiipeilemme halkopinolla. Ei niitä kuvia näy sielläkään, mutta se internet-ihminen ei varmaankaan ole töissä kun on viikonloppu.

Minä satutin tassuni. Minua on kielletty miljoona kertaa hyppäämästä hellalle, mutta olen hypännyt kuitenkin. Kerran levy olikin tulikuuma. Säikähdin niin kamalasti, että juoksin suoraan sängyn alle. Mami alkoi jo moittimaan että "Mitä Nekku nyt teki", minä selitin silmät suurina että "Tassuihin sattuu" ja Marrekin sanoi "Nekun tassuihin sattuu". Eikä Mami sitten voinut olla vihainen vaan otti syliin ja puhalsi tassuihin. Eikä niihin enää sattunut. Mutta minä en taida enää haluta hypätä hellalle.
Minulla on ensi viikolla yksivuotis synttärit ja Mamilla kävi mielessä ostaa minulle oikea hiiri!! Minusta ajatus on aivan loistava, mutta mami luulee sen olevan hiirenrääkkäystä. Me kysymmekin mitä mietä te olette??

3 kommenttia:

  1. Saithan se tekstin kuitenkin!!
    Mutta ehdotan kuitenkin leikkihiirtä tai sitten retkeä luontoon hiirimaailmaan!

    VastaaPoista
  2. Olisipa se hienoa, jos telkkuun pääsisitte. Varmasti yksi kuumaan hellaan kosketus riittää. Pienet tietävät, kun kokevat, mikä on vaarallista. Nuorena pitää kokeilla kaikenlaista. Ehkä se leikkihiiri olisi parein. Kesälomalla voisit kokeilla hiirileikkejä aidolla :-) Kevät terveiset teille molemmille ja Mamille myös :-)

    VastaaPoista
  3. Nekku voisi mennä johonkin tallille leikkimään hiirillä. Ovet kiinni niin ettei pääse karkaamaan ja leikkikaverikin varmaan löytyy. ;)

    VastaaPoista