perjantai 3. toukokuuta 2013

ILMAPALLOJA
Mami teki kauhean ison homman, siirsi kuvia Picasan verkkoon, että sai tänne kuvia meistä. Jos joku keksii miksen saa tänne kuvai suoraan, kerro pliiss.. Olen vain pieni kissa ja haluan leikkiä enkä miettiä tietsikkaa.
Mami toi kotiin hassuja palloja. Niihin piti puhaltaa ilmaa. Minä en niistä kamalasti välittänyt, mutta Marre ei voinut vastustaa. Se kierteli ja kaarteli, otti solmukohdan suuhunsa ja täppäili tassulla.
Se jaksoi leikkiä melkein tunnin yhtä soittoa.
Kun se myöhemmin jatkoi leikkiä kuului iso POKS. Ja pallo oli poissa!! Oli vain pini kumipalanen. Luulimme että Mami moittii meitä taas kun rikoimme pallon, mutta kumma kyllä hän vain nauroi ja käski leikkiä toisella pallolla.
Marre mietti, että mitä oikein tapahtui, johtuikohan se kynnestä ja meni toisen pallon luo ja kokeili sitä kynnellä ja taas kuului POKS!
Kyllä se kynnestä johtui. Hyvä kun saimme sen selväksi. Eikä sen jälkeen ole mennyt rikki kuin yksi pallo.
Minä olen jäänyt koukkuun keppileikkiin. Kepissä on kulkunen ja naru jonka päässä on tupsu. Sitten Mami heiluttaa keppiä ja minä otan tupsun kiinni.Sitten vien kepin piiloon. Ja tuon tietysti pian takaisin koska haluan leikkiä uudelleen. ja uudelleen. Ja uudelleen. Ja sitten vielä vähän. Yhtenä iltana kuljin narun kanssa mamin perässä ja pyysin että leikitään. LEIKITÄÄN. LEIKITÄÄN. LEIKITÄÄN.
Joskus luulen Mamin hukanneen korvansa, sillä vaikka sanon asian monesti ja aina kovemmalla äänellä, mitään ei tapahdu. Kyllähän ihmisenkin täytyisi ymmärtää kun asian sanoo kovaa ja yksinkertaisesti.
Minä en sitten saakkaan hiirtä synttärilahjaksi. Mutta kärpäsen sain. Meistä oli tosi kiva leikkiä sen kanssa, mutta sitten Marre vahingossa söi sen.
Minulla tuli eka kertaa oksu (karvapallo) ja Mami kehui kamalasti kun olin tehnyt sen hiekkalaatikon reunalle. Minä nyt satuin olemaan siinä.Vaikka järkytyin silloin kun Marrelta tuli niin kamalasti, oli hyvä että näin, olisin varmaan muuten luullut kuolevani.
Mutta nyt täytyy jo lähteä kysymään alkaisiko Mami ninun kanssa keppileikkiä!

1 kommentti:

  1. Hyvä, että sait kuvat. On se mullakin jotenkin takkuista nykyisin, se kuvien laitto nimittäin.

    VastaaPoista