sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Arkielämää

Minulla on huomenna taas synttärit. Täytän 4kk!! Alan olla jo IISSOO kissa! Tai no, ainakin omasta mielestäni. Marren ja Mamin mielestä olen vielä melkoisen pieni. 
Chillailen Marren kanssa
Minulle sattui eilen onnettomuus. Juoksin ja jäin kaulasta kiinni tietokoneen häntään. Roikuin siinä jalat ilmassa! Mami irrotti minut ja piti minua kauhean kauan sylissä. Säikähdin sen verran, etten rimpuillut pois vaikka minulla oli leikki kesken. 
Autan ripustamaan pyykkiä
En ole paljoa kertonut arjestani. Kulutan aikani lähinnä leikkien ja nukkuen. Eikö olekkin yllättävää? On minulla harrastuksiakin. Katselen telkkaria, olen tietsikalla, pureskelen kirjoja, revin tapettia ja muuta sellaista, ihan tavallista. Lempiruokaani on Kissa-maito ja kaikenlainen makea. Mami sanoo että olen sokerihiiri ja minulta tippuu vielä hampaat, mutta eiväthän hampaat voi tippua. Vai voiko?
Autan minä taloustöissäkin. Hauskimpia ovat pyykien ripustaminen, hiekan vaihto ja parhaimpina lakaiseminen ja moppaus. Imuroimisesta en tykkää. Se murisee. Imuri siis. Olen varma että joku päivä se vielä pureekin.

Ompa oudon näköisiä kissoja...
 

2 kommenttia:

  1. On kyllä hauska lukea näitä Nekun mietteitä! Hyvin se osaa ripustaa pyykit, sillä on pyykkipojatkin valmiina tassuissaan. Luetko muuten näitä kommentteja?

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana postaus. Osaat niin kivasti kertoa kissan ajatukaset. Luulen kanssa, että noin se ajatteleekin. On touhussa mukana ja auttaa monin tavoin talon "töissä" Hieno kuva ylhäällä, kun Nekku ratsastaa Marrella :-)

    VastaaPoista