maanantai 24. syyskuuta 2012

SISUSTUSTA JA MUSTASUKKAISUUTTA

Heipä hei!! Ette kait luulleet että olisin kadonnut!! Minulle ei vaan ole sattunut mitään jännää. Minulla on kyllä uusi harrastus, siirtelen tavaroita paikasta toiseen, "sisustan", kuten Mami sanoo.Hän ei oikeastaan pidä siitä, tulee kuulemma sotkua.
Mami sanoo meitä jäätelökissoiksi. Minä olen lakritsijäätelö ja Marre toffee. Mutta ei se pidä paikkaansa. Jäätelö on kylmää ja makeata. mami oli väärässä sokerihiirien hampaiden lähdöstä. Ei minun hampaani ole tippuneet. Se taitaa vähän ihmetyttää Mamia, kun Marren hampaat tippuivat nelikuisena. Olisi varmaan kannattanut syödä makeata, mutta Marre syö vain raksuja.
Mutta jotain kuitenkin tippuu, nimittäin Marren turkki. Mami toivoo että Marre saisiy uuu7(Nekun kirjoittamaa) siis uuden hännän. Sillä on HASSU HÄNTÄ! Ihan luiru. Marrella ja Mamilla oli "talvella", mikä se lienee, SUURI SURU, Marren isosisko Mona menehtyi ja silloin Marre nyppi hännästään karvat pois.
Minä en tykkää kun Mami silittää Marrea. Olenhan minäkin olemassa! Ettei se vaan unohdu tungen itseni väliin ja alan kiusata Marrea. Mami sanoo minun olevan mustasukkainen. Mietin asiaa vähän aikaa ja niinhän se on. Sukat kuuluvat tassuihin ja minulla on mustat tassunpohjat. Eli mustasukkainen! Ai niin, minun kynteni leikattiin. Se ei sattunut yhtään ja nyt Mami ei enää nosta minua pois jos haluan tassutella sylissä.

2 kommenttia:

  1. Kyllä pienen kissan kasvuun kuuluu kaikkea uutta, mutta että mustasukkainen. Nyt minun on katsottava onko meidän muilla kissoilla mustia sukkia kuin Tipillä :-o Ei ole, siis Tipi vain on mustasukkainen. Sinä Nekku olet kasvanut jo kovasti ekakuvasta, minkä olen nähnyt :)

    VastaaPoista
  2. No on sillä Nekulla mustat sukat! Ihmekö tuo jos on välillä vähän mustasukkainen. Kyllä Nekku on hyvä kirjailija, saa aina nauraa hykerrellä sen jutuille.

    VastaaPoista