torstai 15. toukokuuta 2014

Sain haasteen

 

Pörröturkki Junnu-herra oli lähettänyt minulle IMG_1183haasteen.                                                 Voipi olla etten saa sitä täysin tehtyä, mutta parhaani yritän,tai laitan häntäni umpparille.

 

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä,joilla on on alle 200 lukijaa.
Siispä sääntöihin:
Säännöt:
1.Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2.Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3.Haastajan pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4.Sitten sinun tulee valita ne 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6.Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:

1.  Täytin juuri kaksi vuotta

2.  Minusta on kiva tonkia vieraitten kasseja, kaikki ei siitä tykkää

3.  Olen hirveän kova juttelemaan. Usein juttelen emännälle, mutta myös paljon pelkälle ilmalle.

4.  En halua oppia temppuja. Mami sanoo “istu”, mutta minä tepastelen edestakaisin, menen makaamaa, kierin, kurkkaan tassun alta ja vaikka mitä. Lopulta on pakko luovuttaa, kun muut ovat naminsa saaneet. Ero koirien ja kissojen välillä on se, että koira tottelee sinua ja sinä tottelet kissaasi

5.   Ammatiltani olen sisustaja.

6.   Rakastan laatikoita.laatikko

7.  Pidän yhteyttä naapurikadulla asuviin emo-siskoon ja –veljeen hajustamalla Mamin. Ne tekevät samoin.

8.  Minulla on koirakaveri jonka näen kahdesti vuodessa

9.  Inhoan matkustamista, mutta kylässä on kiva olla

10. Kun haluan jotain nousen takajalkojen varaan ja nostan vasemman tassun ylös. En tosin useinkaan tiedä mitä tahdon. Jotain. Väliä sille

11. Olen kaunotar

IMG_1218

Minun 11 kysymystäni
1.Oletko ihmisläheinen vai oletko erakko luonteinen?
2.Mitä maaseutu sinulle merkitsee?
3.Mikä on elämäsi motto?
4.Kumpi on parempaa syödä kuivaruoka vai herkullisia myyräpaisteja?
5.Onko sinulla omaa reviiriä ja jos on niin kuin pitkälle se alue menee?
6.Oletko löhöilytyyppiä?
7.Kuinka monta eläin kaveria käsittää sinun kotisi?
8.Tykkäätkö nukkua pitkään vai oletko aamunvirkku?
9.Oletko enempi sisällä oleva vai ulkoiletko mielummin ?
10.Mikä on mielestäsi paras ohje muille eläimille ?
11.Mikä on paras nukkuma asentosi? 

1. Ihmisläheinen
2. Kesälomapaikkaa. Tykkään.
3. Syö, leiki ja nuku. Ole kissa. Mikä sen parempaa.
4. Kuivaruokaa. Totta puhuen minä en syö muuta kuin raksuja. Namitkin on sellaisia. Mamia asia huolettaa ja hän yrittää tarjoilla milloin mitäkin. Olen pikku hampaalliset maistanut lohta, kanaa ja jauhelihaa, mutta en edes suullista. Jos on oikein kova nälkä, olen syönyt gourmet-purkkiruokaa
5. Reviirinä on tämä meidän pesä, paitsi kirjahyllyn päällinen. Se on Marren. Tietysti menen sinne, mutta Marre pudottaa minut alas jios haluaa itse olla
6. Löhöily on kivaa
7. Vain yksi. Smarre Sissistytär, joka on minun kasvattiemo ja isosisko
8. Se vähän riippuu. Jos riehumme yöllä, nukun pitkään. No, aina muutenkin. Poikkeuksena kyläilyt, silloin herään aikaisin, koska koirakin on hereillä
9. Olen kaupunkilaiskissa. Marren kasvattaja Mona kävi valjaissa ulkona, mutta me emme halua. Maaseutukyläilyissä käymme kesäisin vahdittuina pihalla; Mami vahtii Marrea ja Lili-koira minua. marre käy pihalla myös joulureissulla. Minä en. En tykkää lumesta.
10. Rakastakaa niin teitä rakastetaan. Noudattakaa tärkeimpiä sääntöjä (kuten hiekkis) niin pääsette luistamaan vähemmän tärkeistä. Olkaa kärsivällisiä vaikkeivat ihmiset ymmärrä selvää puhetta, emme mekään ymmärrä kaikkea mitä he tahtovat.
11. Puuma. Sohvan selkänojalla voi leikkiä olevansa oksalla nukkuva villikissa

11 KYSYMYSTÄ HAASTETUILLE IMG_0599

  1. Lempivuodenaikasi
  2. Kuinka suuri merkitys eläin-/ihmiskumppanillasi on?
  3. Eläinystävän älyttömin temppu
  4. Eläinystävän fiksuin tempaus
  5. kesän tulo on kivaa koska…
  6. Namia on…
  7. Kirjoitan/Olen kirjurina blogiin…
  8. Elämänfilosofiani
  9. Tykkään
  10. En tykkää
  11. Luonteeltani olen

Haastan

Helminkuu
Kissa Kermakupilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti