maanantai 13. elokuuta 2012

Lentopentu

Minä olen oppinut lentämään!! No, ainakin melkein. Olen oppinut hallitsemaan kehoni ja nyt mennään lujaa. Juoksen ja hypin huonekalulta toiselle, hyppään myös korkeutta jota en ennen osannut. Pärjään Marrelle jo hyvin hippa-leikissä. Painissa en pärjää. Haluaisin kerrankin voittaa ja niimpä tein tuhmasti. Purin Marrea oikeasti. Marre sähisi minulle muutaman kerran ja sitten se suuttui. Se hyökkäsi kimppuuni kuin tuomiopäivän ohjus ja painoi minut selälleen maahan, yritin rimpuilla, mutta se näykkäsi yhä uudelleen kunnes rauhoituin. Marre tuijotti minua silmiin ja sanoi minun käyttäytyvän huonosti. Ettei edes pentu saa villiintyä niin että unohtaa käytöstavat. Minä rauhoituin ja Marre nuolaisi minua kertoakseen ettei ole vihainen. Olinkin sitten kiltti kissa monta minuuttia. 
Mami valittaa kun hyökin hänen jalkojen kimppuun hänen nukkuessa,mutta en minä oikeasti raavi. Aina hän kuitenkin nostaa minut lattialle ja aina minä hyppään takaisin. Se on oikeastaan kiva leikki.
Nyt on päikkärien aika. 

1 kommentti:

  1. No tässä minä taas näen kuvat! Onko sulla kaksi blogia, toisessa on eri tarinat ja toisessa toiset.

    VastaaPoista