perjantai 3. elokuuta 2012


Nekku on jo 3 kuukautta!!!



On tapahtunut kaikkea jännää!! Olen nähnyt suuren maailman!! Ja koiran.   Tuossa on koira. Sen nimi on Lili. Minua pelotti, eikä se ollut minulle kovin kiltti aluksi. Marresta se tykkäsi.                                                                                  






No kyllä minäkin taisin pörrötellä.
Minut pantiin koko päiväksi häkkiin ja sitten menimme ”autolla” ja ”junalla” ja ”junalla” ja ”autolla” Pohjois-Pohjanmaa nimiselle alueelle asti! Marre hoiti matkalla. Eihän minua tietenkään pelottanut… maailma on kauhean suuri.
Seuraavana päivänä pääsimme kokeilemaan voiko ruohikolla kävellä. Minä pissin heti ruusupensaan alle… hih hih hih…
Marre oli omituinen ja alkoi puolueettomaksi. Se ei leikkinyt minun eikä Lilin kanssa, jos toinen näki. Opin viikon aikana paljon uutta. Opin käyttämään tietokonetta. Se on ihan helppoa; seuraa nuolta ja ottaa sen kiinni.
1.8 opin kaksi ison kissan asiaa. OPIN SANOMAAN MIU!  Ja opin tamppaamaan etutassuilla. Ihmiset väittävät sen olevan pikkupennun juttuja,  jos niin olisi, miksi taito opitaan miukumisen kanssa kolmikuisena? Niin Marrekin oppi.
Kuulemma seuraava etappi olisi hampaisen lähtö. Ei niin voi käydä!!! Miten minä sitten puren Marren ja Mamin jalkoja??
Opin minä vähän korkeushyppyäkin, onhan se hieman helpompaa kuin raapia itsensä kynsillä ylös. Muttei ollenkaan niin hauskaa.
Tulimme eilen kotiin. Taas autolla, junalla, junalla ja autolla. Ja tänään minulla on virallinen muuttoikä, kolme kuukautta -12 viikkoa. Mutta en minä laske, vaikka osaisin helposti neljään. Sitten loppuu jalat.

1 kommentti:

  1. Voi että kun nuo kuvat eivät näy!! Mikähän siinä on, näetkö sinä ne?

    VastaaPoista