perjantai 17. elokuuta 2012

Pikku puutarhuri


Kerroin viimeksi, että olen oppinut hallitsemaan kehoni ja siksi pääsen, no, oikeastaan melkein mihin vaan. Kun aloin kävellä tietsikkapöydän ylätasolla, mami laittoi kukat roikkumaan ilmaan. Hän höpisi jotain "pudottaa ruukkuja" ja "amppeli", mutta minä uskon että hän halusi antaa minulle haasteita. 
Ja näin siinä kävi
 





   Mami kertoo:

Olen mielenkiinolla seurannut miten geeniperimä vaikuttaa kissan tekoihin ja luonteeseen. Nekun sisar ja veli saivat kodin ystävieni luota viereiseltä kadulta, joten olen päässyt seuraamaan erillään kasvavien kissojen samankaltaisuutta. 
Nekulla ja sen sisarella on erikoinen tapa kehrätä silitettäessä, väliin tulee naukaisuja. En myöskään ole koskaan tavannut aiemmin kissaa, joka ymmärtää verhojen siirtyvän vetämällä. Nekku vetää auki, Pilkku, sisar, puolestaan kiinni.  

1 kommentti:

  1. Nekku vaudissa! Kukka on jo tiessään, kamera ei ennätä mukaan!

    VastaaPoista