sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Kuin karhut

(haukotus) minusta ei olekkaan kuulunut vähään aikaan. Siihen on kyllä pätevä syy, olen nukkunut.       
Välillä olen herännyt ottamaan torkut ja sitten taas nukkumaan. Olemme Marren kanssa oikeastaan nukkuneet koko talven, kuin karhut, Mami sanoo. Minä en kyllä tiedä mikä se sellainen "karhu" on. Kysyin Marrelta ja se arvelee sen olevan jonkinlainen koira.

Me olemme lähdössä pitkälle retkelle maailmanlopun päivänä. Menemme katsomaan lelupuuta ja mustaa koiraa. Minä en oikein ymmärrä sitä maailmanloppua. Ruoka loppuu kun sitä syö, mutta mikä se maailma on? Marrekaan ei tiedä.
 Sen mustan koiran minä muistan. Olin silloin ihan pieni, eikä se tykännyt minusta koska en osannut leikkiä. Marresta se tykkäs. Nyt minun pitäisi olla iso kissa ja osata leikkiä sen kanssa.
Se lelupuu minua kyllä kiinnostaa. Onkohan siinä hiiriä vai palloja?
Hohhoijaa!!! Taidampa mennä takaisin nukkumaan. Kestääköhän tätä talvea vielä pitkäänkin? Yritän kyllä nukkua tasapuolisesti  Mamin, Marren ja itseni kanssa. Onhan minun työni olla kaikkien ilona!


3 kommenttia:

  1. Piti ihan käydä katsomassa, että maailmanlopun päivänäkö te tulette. Toivottavasti junat kulkee silloin hyvin, eivätkä hyppää maailmanloppuun.

    VastaaPoista
  2. Sittenpä Nekku näet, mitä maailmanloppuna tapahtuu, kun se tulee. Voin lohduttaa sinua: Kaikki on niin kuin ennenkin, lunta korkeintaan voi sataa, mutta sataahan sitä muulloinkin. Se lelupuu on meidänkin karvakuonoista kiva.
    Joka joulu jää joitakin pallukoita kieritettäväksi lattioille.
    Oiekin hyvää Joulua ja lomaa teille kaikille :-)

    VastaaPoista
  3. Tervetulua kottiin! Mami pääsee sitten joulupäivänä ja tapaninpäivänä tallitontuksi!? Katsopa tämä video, siitä saa hyvät naurut. :) http://www.youtube.com/watch?v=GbycvPwr1Wg

    VastaaPoista