maanantai 3. joulukuuta 2012

Smarre, 4-vuotta



28.11 me juhlittiin Marren synttäreitä. Se on nyt yhtä monta vuotta kuin minulla on tassuja. Se sai synttärilahjaksi herkkupurkin ja lihatikun, jotka jakoi ystävällisesti minun kanssa. Minä täytän tänään 7kk, mutta en ole saanut ainakaan vielä mitään. On melko hassua, että tänä aikana kun olen tuntenut Marren sillä on ollut vain yhdet synttärit ja minulla vaikka kuin monet.
Lumi meni pois ja tuli takaisin ja toi mukanaan ulos kylmän, niinkuin jääkaapissa. Tätä sanotaan "talveksi". Nyt minä ymmärrän kokonaan lauseen "Marre on talvipentu", paitsiettä kamalan iso se on pennuksi.
Mami yritti ripustaa valohäntiä (minä autoin ja välillä juoksimme peräkanaa kun löysin hyviä leluja), mutta se ei aivan onnistunut kun toiset hännät lakkasivat palamasta heti kun ne saatiin ikkunaan.
Sitten me paistettiin torttuja. Siitä ei saatu kuvaa, koska Mamilta meni kaikki aika siihen kun hätisteli minua pois vaikka yritin vain koemaistaa!! Söin minä myöhemmin melkein kokonaisen tortun. Mami halusi syödä sen sillä otti lopun pois. Ei se haitannut, sillä toikihan minäkin jaan herkut muiden kanssa. Sitäpaitsi olin jo saanut masun täyteen.

3 kommenttia:

  1. Onnea Marrelle ja tälle touhukkaalle tortunmaistajalle. Mukava kun kaikki osallistuvat yhteisiin töihin. Saan aina niin hyvän mielen käydessäni täällä lukemassa teidän touhujanne. Meilläkin on rieskanpäällä ainakin yhdet tassunkuvat, kun leivomme. Eli: yksin ei minunkaan tarvitse touhuta :-)

    VastaaPoista
  2. Onpahan Marre saanut hienon kortin! Ja myöhäiset onnittelut 4-vuotiaalle. Onko se kissan iässä paljon?

    VastaaPoista
  3. Myöhästyneet onnittelut,ikää tulloo kokoajan lisää vuosi vuodelta.Sinähän oot päässy kunnolla maistelee torttuja,minä olen taas sellanen,jotta emäntä saapi sen torttupuuhat tehä itekseen,herkullinen tuoksu tulloo tosin keittiöstä,..

    VastaaPoista