perjantai 2. marraskuuta 2012

Puoli vuotta!!  

Minä täytän puoli vuotta. se on jo melkoinen merkkipaalu. Me oikein juhlittiin sitä, Mami osti herkkupurkin ja söimme sen Marren kanssa yhdessä. Oli oikein hyvää, meriherkkuja. Sain minä pienen nokareen jäätelöäkin.
Ei se että sokerihiirillä putoaisi hampaat ollut kuin Mamin pelottelua. Minun ja Pilkku-siskon hampaat ovat lujasti kiinni ja velipoika kasvatti lisää hampaita! Sillä on hampaat kuin haikalalla (minä tiedän, että kalat asuvat purkissa).
Tavallisestihan pitkiä hampaita on ylhäällä yhtä monta kuin etutassuja, mutta veikalla on ylhäällä pitkiä hampaita kaikkien tassujen verran!

Olen melko varma, että sain ratkaistua sen vesilaatikon arvoituksen. Ratkaisuhan on niin yksinkertainen, etten käsitä miksen tajunnut sitä ennemmin. 
Vesi menee tietysti pois! Toiseen paikkaan!!!
Niinhän ruokakin tekee. Ensin se on kupissa. Kun se syödään, se menee sieltä pois ja toiseen paikkaan eli masuun. En tosin tiedä missä veden pois ja toinen paikka ovat, mutta uskon näin tapahtuvan. Eikö niin? Niinhän???

3 kommenttia:

  1. Voi sinua Nekku ja sinun aivoituksiasi. Sinähän tiedät, missä haikalat asuvat ja tiedät minne ruoka menee. Kyllä sinulle selviää vielä, missä sen veden paikkakin on, usko pois..
    Ainakin sinä olet tiennyt senkin, miten veskipaprurulla purkaantuu :-DD
    Onnea puolivuotiaalle!!

    VastaaPoista
  2. Onnea puolivuotiaalle! Kohtahan teillä on se lääkäriaikakin, vai mitä? Meillä on lumi sulanut melkein pois.

    VastaaPoista
  3. Onnittelut puoli vuotiaalle.Sinulle ois blogissani tunnustus,käyppäs hakee,siis Junnun blogissa!

    VastaaPoista