lauantai 20. lokakuuta 2012

Vessakissa

Voi kun on jännittävää!! Minä näen siskon ja veljen jonkin ajan kuluttua! Mahdammeko enää tunteakkaan toisiamme... Vielä pitää nukkua kolmen tassun kynsien verran öitä ja sitten lähdemme yhdessä retkelle katsomaan Eläinlääkäriä.
Laiskuuden huippu-pääteline
Kysyin Marrelta tietääkö se mikä Eläinlääkäri on ja onko nähnyt sitä ja kertoi että kävi kerran Mona-siskon kanssa sitä katsomassa. Mutta ei muista siitä oikeastaan mitään, sillä oli tullut niin kamala väsy, että oli nukahtanut samantien ja herännyt vasta kotona. Kaiken kukkuraksi oli sairastunutkin!
Herättyään sillä oli ollut huono olo ja kipeä haava masussa.
Minä en aio sairastua.


Minä löin yhtenä päiväna Mamilta huulen halki. Se oli vahinko. Minä yritin hypätä, Mami sanoi ei, yritin hypätä uudestaan, Mami sanoi taas ei. Niin no, sitten minä hyppäsin. Mami nosti minut alas ja kynteni osui hänen huuleen ja siitä alkoi valua verta ulos. Verenhän kuuluisi olla sisäpuolella!

Minä yritin sittemmin olla kauhean kiltti. Ollessani taas kerran ihmettelemässä vesilaatikkoa huomasin  Mamilta sinne vahingossa pudonneen nenupaperin. Ajattelin, että se on varmaan tärkeä ja suurella vaivalla ja pelkäämättä kastella tassujani ongin sen sieltä ylös ja laitoin siististi lattialle kuivumaan!
En minä kyllä kiitosta saanut, mutta en moitteitakaan. Sanottiin vaan, että asia huomattu.
Hauskaa se kyllä oli!!!

3 kommenttia:

  1. Hyvä, että se oli vain nenupaperi eikä se toinen! Mutta aika hurja kisu kun lyö ihmiseltä huulen halki, hui!

    VastaaPoista
  2. Voi Nekku-pieni. Ei se Mami kaikkea ymmärrä, vaikka niin avulias olit. Ajattelepa, jos Mamilla vaikka nuha olisi, eikä paperia mihin niistää.
    Reippaana tyttönä sinä selviät kyllä reissusta, Neitokin selvisi ja on niin hyvä ja tyytyväinen kissa.
    Aina tulee pieniä vahinkoja ja jokainen ymmärtää, ettei niitä tahallaan tehdä. Mamikin ymmärsi :-)
    Olet sinä niin kaunis :-)

    VastaaPoista
  3. Hei nekku,tervetuloa kattelee mun Junnu herran touhuilua uuteen blogiini,jota aloin tekkee vähän aikaa sitten,siellä näet millasii touhuja minä teen,nyt on ystis siellä pitäny yllä omia tekemisiään:),löytyy blogini yläosasta,siellä on linkki!Sinä oot ihan melekein saman värinen,kuin minäkii,viiruja löytyy myös minusta,hehee.:)

    VastaaPoista